محصولات لیزر مو

بهترین تجهیزات لیزر موهای زائد

بهترین تجهیزات لیزر موهای زائد

بهترین تجهیزات لیزر موهای زائد برای شما که دارای موهای زیبا هستید و آنها را دوست دارید،بسیار مناسب است. اما گاهی اوقات فقط می خواهید آنها را از بین ببرید، درست است؟ اگر برای یک دقیقه در فضای زیبایی بوده اید، موافقت خواهید کرد که حذف موهای زائد بخش مهمی از آراستگی است.

چرا برای شروع از تجهیزات لیزر موهای زائد حرفه ای استفاده کنیم؟

اگر چند بار برای رفع موهای زائد به دنبال مشاوره بوده اید، احتمالاً با اصطلاح “لیزر حرفه ای رفع موهای زائد” آشنا هستید و ممکن است در مورد مزایای متعدد آن شنیده باشید، از جمله:

سرعت بالا

در مقایسه با سایر گزینه های حذف موهای زائد مانند اصلاح و اپیلاسیون، لیزر موهای زائد زمان کمتری می برد. با اپیلاسیون، ممکن است مجبور شوید چندین بار از موم روی یک ناحیه پوست استفاده کنید تا به طور کامل از شر موهای ناحیه خلاص شوید. این در مورد لیزر موهای زائد صدق نمی کند

بهترین تجهیزات لیزر موهای زائد

نتایج طولانی مدت

اگر از اصلاح مداوم خسته شده اید، باید به لیزر موهای زائد فکر کنید. وقتی به روش سنتی اقدام به حذف موهای زائد می‌کنید، بسته به ژنتیک و عوامل دیگر، می‌توانید انتظار داشته باشید که موها طی چند روز یا چند هفته دوباره رشد کنند. از طرف دیگر، با تجهیزات لیزر موهای زائد، می توانید مطمئن باشید که موهای زائد حداقل برای چند ماه، اگر نه سال ها، از بین رفته اند.

دقت بالا

با انجام یک روش لیزر موهای زائد حرفه ای، فقط موهای ناخواسته را هدف قرار می دهید بدون اینکه به بافت های اطراف یا فولیکول های مو آسیب برسانید. به عبارت ساده، لیزر موهای زائد به شما این امکان را می دهد که دقیقاً به آنچه می خواهید برسید.

بدون درد

لیزرها در طول سال ها از اولین معرفی خود به صنعت زیبایی بهبود یافته اند. بهترین دستگاه های لیزر در حال حاضر دارای سیستم خنک کننده داخلی هستند تا اطمینان حاصل کنند که شما راحت هستید و پوست شما در طول جلسه برداشتن تحریک نمی شود. به عنوان مثال، Alma Soprano Ice Platinum اجازه می دهد تا فولیکول های مو را به تدریج گرم کند، بنابراین خطر آسیب به سلول های اطراف را کاهش می دهد. همچنین دارای فناوری خنک کننده برای از بین بردن موهای زائد بدون درد است.

قابلیت اطمینان

لیزرها گزینه های قابل اعتمادی برای رفع موهای زائد هستند، به خصوص برای افرادی که موهایشان به سرعت رشد می کند. اگر با اثرات عدم تعادل هورمونی بر رشد موهای خود دست و پنجه نرم می کنید یا به سادگی موهای زیادی دارید، می توانید لیزر را به سراغ خود ببرید و استراحت کنید، زیرا بدانید که هرگز ناامید کننده نیستند.

مزایای تجهیزات لیزر موهای زائد

لیزر مزایای زیادی دارد. شاید به همین دلیل است که تعداد زیادی از آنها در بازار وجود دارد. سپس این سوال پیش می‌آید: کدام دستگاه لیزر موهای زائد حرفه‌ای را باید بخرید؟در اینجا بهترین برندهای دستگاه لیزر موهای زائد حرفه ای موجود در بازار آورده شده است.

قیمت دستگاه لیزر کندلا جنتل مکس پرو

1. دستگاه لیزر کندلا جنتل مکس پرو

در مورد لیزر قدرتمند صحبت کنید! تجهیزات لیزر موهای زائد کندلا جنتل مکس پرو یک ابزار همه کاره است که از دو نوع فناوری لیزر برای از بین بردن دقیق و راحت موهای زائد استفاده می کند. این تجهیزات برای انواع پوست و همچنین سایر درمان های پوستی از جمله رنگدانه و ضایعات عروقی مناسب است. اگر به دنبال طولانی شدن دوره های بدون مو هستید، حتما باید کندلا را امتحان کنید. بسیاری از کاربران روش حذف موهای زائد خود را سریع توصیف می کنند و دستگاه را به شدت توصیه می کنند.

ویژگی های منحصر به فرد لیزر کندلا جنتل مکس پرو عبارتند از:

دستگاه خنک کننده دینامیک: دستگاه قبل و بعد از هر پالس لیزر یک غبار خنک کننده را روی پوست اسپری می کند. به این ترتیب، پوست شما محافظت می شود و در طول عمل احساس ناراحتی نمی کنید.

اندازه لکه بزرگ: کندلا جنتل مکس پرو دارای اندازه لکه بزرگ برای زمان درمان سریع تر و حذف مو موثرتر است. بنابراین، شما می توانید در کمترین زمان و بدون قربانی کردن نتایج عالی وارد و خارج شوید.

چندین طول موج لیزر: از دو نوع فناوری لیزر الکساندریت و Nd:YAG برای حذف موثر و ایمن موهای زائد بر روی انواع پوست استفاده می کند. این فن آوری بالا و ایمن است، با نتایج قابل ستایش.

Candela GentleMax Pro به دلیل زمان درمان سریع و میزان رضایت بالای بیماران، انتخاب محبوبی در بین پزشکان است.

Lumenis Lightsheer

به نظر می رسد Lumenis Lightsheer بهترین ابرقهرمان در دنیای حذف موهای زائد است. این تجهیزات لیزر موهای زائد با کیفیت بالا است که از فناوری پیشرفته برای ارائه نتایج سریع و موثر استفاده می کند. پرتو لیزر فوق‌العاده قدرتمند آن فولیکول‌های مزاحم مو را درست از ریشه می‌کوبد و پوستی بی عیب و نقص را برای شما به ارمغان می‌آورد که بسیار قابل لمس است. اگر هر روز از هفته خود را شلوغ کرده اید و فقط می توانید 15 دقیقه از استراحت خود را صرف رفع موهای زائد کنید، Lumenis LIightsheer برای شما مناسب است.

sales Lumenis Lightsheer

برای انواع پوست مناسب است و در قسمت های مختلف بدن قابل استفاده است. ویژگی های منحصر به فرد Lumenis Lightsheer عبارتند از:

فناوری کمک خلاء با سرعت بالا: این فناوری به حداکثر رساندن جذب انرژی لیزر کمک می کند و در عین حال خطر آسیب پوست را به حداقل می رساند. بنابراین، می توانید بهترین نتایج را بدون هیچ ناراحتی به دست آورید.

سیستم خنک کننده ChillTip: این سیستم به خنک کردن و محافظت از پوست در طول عمل کمک می کند و درمان را برای شما راحت تر می کند.

اندازه لکه بزرگ: اندازه لکه بزرگ آن باعث می‌شود زمان‌های درمان سریع‌تر و از بین بردن موهای زائد مؤثرتر انجام شود، بنابراین می‌توانید در عرض چند دقیقه عمل زیبایی خود را انجام دهید.

Lumenis Lightsheer به دلیل قابلیت اطمینان و تطبیق پذیری آن یک انتخاب محبوب در بین پزشکان است. این دستگاه به دلیل نتایج سریع و مؤثر، استانداردهای ایمنی بالا و تجربه درمان راحت، در بین 5 دستگاه برتر لیزر موهای زائد رتبه بندی شده است.

دستگاه الکساندرایت کوترا

معرفی Cutera Excel HR: تکنولوژی لیزر پیشرفته! این دستگاه طول موج ها را برای هدف قرار دادن فولیکول های مو برای موثرترین نتایج ترکیب می کند. ایمن، قابل اعتماد است و در کوتاه ترین زمان به نتیجه می رسد. اگر می خواهید سریع و آسان از شر موهای زائد خلاص شوید، Cutera Excel HR دستگاهی مناسب برای شماست. برای انواع پوست مناسب است و برای قسمت های مختلف بدن قابل استفاده است. این دستگاه همچنین از فناوری لیزر و خنک کننده برای اطمینان از ایمنی پوست استفاده می کند.

sales Cutera Excel HR

ویژگی های الکساندرایت کوترا عبارتند از:

سیستم خنک کننده یاقوت کبود: این سیستم پوست شما را قبل، در طول و بعد از هر پالس لیزر خنک می کند تا ناراحتی را کاهش دهد و پوست شما را محافظت کند.

لیزر پرقدرت: الکساندرایت کوترا از یک لیزر پرقدرت برای ارائه نتایج موثر با درمان های کمتر استفاده می کند. بنابراین، در نهایت می توانید ریش تراش ها را بیرون بیندازید.

اندازه لکه بزرگ: اندازه لکه بزرگ باعث می شود زمان درمان و برداشتن موهای سریعتر انجام شود، بنابراین کارهای بیشتری را می توان در زمان کمتری انجام داد.

الکساندرایت کوترا به دلیل نتایج سریع و موثر، استانداردهای ایمنی بالا و تجربه درمان راحت، در بین 5 دستگاه برتر لیزر موهای زائد رتبه بندی شده است. بسیاری از کاربران به‌ویژه این دستگاه را به سایر دستگاه‌های موجود در بازار ترجیح می‌دهند، زیرا تنظیمات قابل تنظیم آن، به آن اجازه می‌دهد تا با هر چالش مو، بزرگ یا کوچک، مقابله کند و احتمالاً شما نیز چنین خواهید کرد.

دستگاه آلما سوپرانو آیس پلاتینوم

آلما سوپرانو آیس پلاتینیوم یکی از تجهیزات لیزر موهای زائد است که از تکنولوژی منحصر به فردی به نام Alma Ice Platinum برای رفع موهای زائد بدون درد و موثر استفاده می کند. این روش در یک کلینیک توسط یک متخصص انجام می شود. در طول درمان، دستگاه به تدریج تا دمای آنقدر بالا می‌رود که فولیکول مو شما را غیرفعال کند، مشابه آنچه در آتش سوزی بحرانی اتفاق می‌افتد. با این حال، تفاوت این است که قسمتی از دستگاه که پوست شما را لمس می کند سرد است، بنابراین هیچ سوختگی وجود ندارد، فقط نتایج شگفت انگیزی برای حذف موهای زائد دارد.

یخ پلاتینیوم آلما سوپرانو به دلیل سرعت و کارایی خود شناخته شده است، برای انواع پوست مناسب است و می توان از آن برای نقاط مختلف بدن استفاده کرد. ویژگی های منحصر به فرد دستگاه آلما آیس پلاتینیوم عبارتند از:

قیمت دستگاه لیزر دایود

● فناوری سوپرانو آیس پلاتینیوم سه طول موج لیزر و فناوری خنک کننده را برای یک روش حذف موهای زائد بدون درد و موثر ترکیب می کند. این ایمن ترین و کارآمدترین درمان موهای زائد است که امروزه می توانید انجام دهید.

● فناوری SHR: این فناوری امکان گرم شدن تدریجی فولیکول های مو را فراهم می کند و خطر آسیب به بافت های اطراف را کاهش می دهد. بنابراین می توانید بدون هیچ گونه نگرانی نوبت لیزر موهای زائد را رزرو کنید.

● اندازه لکه بزرگ: اگر می خواهید موهای ناحیه وسیعی از بدن خود را بردارید، آلما سوپرانو آیس پلاتینیوم شما را پوشش می دهد. اندازه لکه بزرگ آن باعث می‌شود زمان‌های درمان سریع‌تر انجام شود، بنابراین می‌توانید موها را از ناحیه وسیعی از بدن خود بدون اینکه ساعت‌ها بی‌حرکت بمانید، پاک کنید.

لیزر سایناشور الیت پلاس

چیزهای زیادی در مورد لیزر سایناشور الیت پلاس وجود دارد. این دستگاه انعطاف پذیری است که می تواند طیف وسیعی از نواحی از جمله نواحی بزرگ بدن را درمان کند. لیزر Candela Elos Plus به دلیل دقت، سرعت و اثربخشی شناخته شده است. بسیاری از کاربران به‌ویژه آن را به خاطر طیف گسترده‌ای از برنامه‌های کاربردی آن که به فناوری اختصاصی elos اعتبار دارد، دوست دارند. ایمنی، راحتی و کارایی بی نظیری را ارائه می دهد. مورد اعتماد بسیاری از پزشکان و بیماران به طور یکسان است.

در اینجا برخی از ویژگی های منحصر به فرد آن آورده شده است:

فناوری پیشرفته: تجهیزات لیزر موهای زائد قدرتمند، نور پالسی شدید (IPL) و فناوری فرکانس رادیویی (RF) را برای حذف موهای زائد ایمن، راحت و موثر ترکیب می‌کند.

قابل تنظیم: طیف گسترده ای از گزینه های درمانی، تنظیمات قابل تنظیم و ویژگی های پیشرفته را ارائه می دهد که آن را از سایر دستگاه های هم رده خود متمایز می کند. لیزر سایناشور الیت پلاس دارای اعمال و تنظیمات مختلفی است که می توان آنها را بر اساس نوع پوست، رنگ مو و سایر عوامل فردی تنظیم کرد.

به عنوان مثال، انرژی IPL و RF دستگاه را می توان برای هدف قرار دادن فولیکول های مو با عمق، اندازه و رنگ های مختلف تنظیم کرد.

دقت بالا: فناوری پیشرفته به آن اجازه می دهد تا فولیکول های مو را با دقت دقیق هدف قرار دهد در حالی که خطر آسیب به پوست اطراف را به حداقل می رساند. اگر پوست حساسی دارید یا نگران عوارض جانبی هستید، این گزینه ایده آلی است.

به طور کلی، لیزر سایناشور الیت پلاس یک دستگاه از بین بردن موهای زائد عالی است که مورد آزمایش قرار گرفته و مورد علاقه بسیاری قرار گرفته است.

قیمت تجهیزات لیزر موهای زائد چقدر است

قیمت تجهیزات لیزر موهای زائد

در شرکت طاهرتاج مادر ما بهترین تجهیزات لیزر موهای زائد را تولید میکنیم تا به شما کمک کنیم با موهای مزاحم خداحافظی کنید و به پوست صاف ابریشمی که می‌خواهید سلام کنید. به این ترتیب، از بهترین ها لذت می برید. و اگر علاقه ای به دریافت تجهیزات پیشرفته یا مراجعه به یک متخصص برای رفع موهای زائد ندارید، جای نگرانی نیست. ما شما را تحت پوشش قرار داده‌ایم، زیرا جایگزین‌های مناسبی را که مطابق با نیازهای شما باشد نیز ارائه خواهیم کرد.

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا