پلاتینیوم

دستگاه لیزر سوپرانو آیس پلاتینیوم

دستگاه لیزر سوپرانو آیس پلاتینیوم

دستگاه لیزر سوپرانو آیس پلاتینیوم یک دستگاه لیزر زیبایی برای رفع دائمی موهای زائد و درمان ضایعات است. این دستگاه از فناوری‌ها و ویژگی‌های پیشرفته استفاده می‌کند که درمان‌ها را برای بیماران سریع‌تر، ایمن‌تر و راحت‌تر می‌کند. در زیر مزایای دریافت درمان آورده شده است.

پوست بدون موی صاف
پوست روشن تر و بدون لک
درمان سریعتر از بین بردن موهای زائد
بهبود آسایش بیمار

دستگاه لیزر سوپرانو آیس پلاتینیوم برای چه افرادی مناسب است

همه چیز درباره سوپرانو آیس پلاتینیوم

سوپرانو آیس پلاتینیوم یک دستگاه لیزر زیبایی است که مجهز به ویژگی های پیشرفته ای است که درمان رفع موهای زائد و ضایعات رنگدانه را سریع تر، ایمن تر و راحت تر می کند. این دیود Soprano Trio، هندپیسی است که سه طول موج مختلف را به طور همزمان منتشر می کند. این می تواند به طور موثری موها را در ساختارها و اعماق مختلف هدف قرار دهد. هندپیس برای درمان ضایعات رنگدانه و عروقی نیز مناسب است. در زیر با نحوه کار دستگاه و کاربردهای آن بیشتر آشنا شوید.

فناوری دیود خوشه‌ای TRIO

سوپرانو آیس پلاتینیوم مزایای هم افزایی سه طول موج موثر را برای رفع موهای زائد ارائه می دهد که هر کدام ساختارهای مختلفی را در فولیکول مو، عمدتا برآمدگی، لامپ و پاپیلا را هدف قرار می دهد. سیستم لیزری از طول موج دستگاه لیزر الکساندرایت 755 نانومتر، طول موج Speed 810 نانومتر و طول موج 1064 نانومتر YAG استفاده می کند.

طول موج الکس 755 نانومتر قدرتمندترین نرخ جذب انرژی ملانین را دارد. این طول موج برای انواع و رنگ های مختلف مو مناسب است. حتی برای موهای نازک و رنگ روشن نیز کار می کند. سرعت 810 نانومتر نفوذ عمیق را ارائه می دهد و اندازه نقطه بزرگتری برای درمان های سریعتر دارد. برای از بین بردن موهای زائد در پوست های تیره تر بی خطر است.

طول موج 1064 نانومتری YAG بیشترین نفوذ را دارد و هم لامپ و هم پاپیلا را هدف قرار می دهد. این طول موج برای پوست های تیره تر بهترین است زیرا جذب ملانین کمتری دارد. می توان از آن برای موهای ضخیم تر و عمیق تر در مناطقی مانند خط بیکینی و زیر بغل استفاده کرد.

تولید دستگاه لیزر سوپرانو آیس پلاتینیوم

ویژگی های پیشرفته سوپرانو آیس پلاتینیوم

سوپرانو آیس پلاتینیوم با ویژگی های پیشرفته مختلف طراحی شده است که راحتی بیمار را تضمین می کند. حالت SHR ایمن ترین و موثرترین روش برای جلوگیری از رشد مجدد تارها است. این دستگاه با ارسال پالس های کوتاه باعث گرم شدن تدریجی لایه پوستی می شود. این کار از قرار گرفتن پوست و مو در معرض دمای بسیار بالا جلوگیری می کند. این نه تنها خطر آسیب به بافت اطراف را به حداقل می رساند. SHR همچنین به افزایش اثرات حذف مو برای نتایج طولانی مدت کمک می کند.

SHR™ روش حذف موهای زائد اختصاصی آلما است که توسط کلینیک های تخصصی لیزر در سراسر جهان استفاده می شود. این یکی از تنها سیستم های رفع موهای زائد است که از نظر بالینی ثابت شده است که حذف موهای زائد ایمن و تقریباً بدون درد را برای انواع پوست – از جمله پوست های تیره و برنزه انجام می دهد.

کاربردهای دستگاه لیزر سوپرانو آیس پلاتینیوم

درمان های سنتی رفع موهای زائد می تواند برای بیماران بسیار دردناک و ناراحت کننده باشد. با سوپرانو آیس پلاتینیوم می توانید بهترین نتیجه را با یک درمان راحت به دست آورید. از فناوری قدرتمند دیود خوشه‌ای سه‌گانه و سایر ویژگی‌های پیشرفته استفاده می‌کند تا پوستی صاف و بدون مو به شما بدهد. در اینجا کاربردهای سوپرانو آیس پلاتینیوم و نحوه عملکرد آن آورده شده است.

رفع موهای زائد خط بیکینی

خط بیکینی ناحیه حساسی است که ممکن است در طول درمان موهای زائد باعث درد بیشتر بیماران شود. با استفاده از حالت In-Motion و فناوری خنک کننده ICE™، لیزر موهای زائد در این ناحیه را هدف قرار می دهد. سوپرانو آیس پلاتینیوم حذف کامل موهای زائد را با سه طول موج مختلف تضمین می کند. طول موج 1064 نانومتر نرخ جذب ملانین پایینی دارد که برای پوست های تیره تر ایمن است.

دستگاه لیزر سوپرانو آیس پلاتینیوم چه مزایایی دارد

مزایای دستگاه لیزر سوپرانو آیس پلاتینیوم

مزایای کلیدی دستگاه لیزر سوپرانو آیس پلاتینیوم حذف موهای زائد بدون درد و دائمی است. اکثریت قریب به اتفاق مشتریان پس از 6-8 جلسه کاهش دائمی رشد مو را تجربه می کنند. یک پاسخ دهنده خوب باید شاهد کاهش 60 تا 90 درصدی رشد مو باشد.

در ابتدای دوره لیزر موهای زائد شما، ما یک مشاوره عمیق را ارائه می دهیم که تمام جنبه های درمان، از جمله نتایجی که می توانید انتظار دارید را پوشش دهد. شما این فرصت را خواهید داشت که سوالاتی را که ممکن است داشته باشید بپرسید و تجربه کنید که درمان واقعاً در طی آزمایش پچ اولیه شما چگونه خواهد بود

مناسب برای انواع پوست
عملا بدون درد
تکنولوژی لیزر پزشکی درجه IV
کاهش دائمی رشد مو
عملا بدون درد

قبل از لیزر پلاتینیوم

به غیر از اصلاح، از هر روش دیگر حذف موهای زائد مانند اپیلاسیون، نخ یا کرم‌های رفع موهای زائد به مدت 6 هفته قبل از درمان موهای زائد Soprano Platinum ICE خود (و در طول دوره خود) اجتناب کنید.

همچنین باید به مدت 2 هفته از آفتاب گرفتن یا هر نوع برنزه شدن مصنوعی و 1 هفته قبل از درمان از قرار گرفتن در معرض نور آفتاب معمولی خودداری کنید.

حدود 8 ساعت قبل از مراجعه، باید مناطقی را که باید تحت درمان یا پچ آزمایش قرار گیرند، اصلاح کنید. مناطق برای درمان شما باید صاف و بدون کلش باشد. هر دارویی که ممکن است باعث حساسیت به نور شود (افزایش حساسیت به نور و گرما) ممکن است از درمان شما جلوگیری کند. ما برای شما یک فرم پزشکی می فرستیم تا قبل از مراجعه، آن را تکمیل کنید که به ما امکان می دهد تمام بازدیدکنندگان خود را از قبل غربالگری کنیم و اگر لیزر مناسب نباشد، به طور بالقوه از سفر بیهوده شما نجات می دهیم.

بعد از لیزر پلاتینیوم سوپرانو

پس از درمان دستگاه لیزر پلاتینیوم، ممکن است حساسیت و قرمزی خفیفی را تجربه کنید.

پس از لیزر درمانی، لطفاً از گرمای شدیدتر مانند حمام داغ، دوش، سونا و اتاق بخار خودداری کنید. همچنین باید از ورزش شدید و شنا اجتناب کنید زیرا مواد شیمیایی موجود در آب ممکن است باعث تحریک شود.

نماینده فروش سوپرانو آیس پلاتینیوم در ایران

دستگاه لیزر سوپرانو آیس پلاتینیوم برای چه افرادی مناسب است

دستگاه لیزر سوپرانو آیس پلاتینیوم برای افرادی که می‌خواهند مشکلات پوستی خود را بهبود دهند و جوانسازی پوست انجام دهند، مناسب است. این دستگاه برای افرادی که با مشکلاتی مانند لکه‌های قهوه‌ای، چین و چروک‌های پوستی، جوش و زخم‌های پوستی، مواجه هستند، مفید است. همچنین برای افرادی که می‌خواهند ترمیم و تجدید ساختار پوست خود را بهبود بخشند، این دستگاه می‌تواند گزینه‌ای مناسب باشد.

از آنجایی که این دستگاه قابلیت انجام روش‌های جراحی کوچک و حذف آلاینده‌های پوستی را دارد، برای افرادی که به دنبال روش‌های غیرجراحی برای بهبود پوست هستند نیز مناسب است. با این حال، قبل از استفاده از این دستگاه، مشاوره با پزشک متخصص پوست و زیبایی برای ارزیابی مناسبیت و تأثیرات ممکن آن بر روی پوست وضعیت خاص هر فرد ضروری است.

برای چه افرادی مناسب نیست؟

متأسفانه ، مواردی وجود دارد که ما نمی توانیم درمان های لیزر موهای زائد را انجام دهیم. از آنجا که لیزرهای سوپرانو رنگدانه ملانین را در فولیکول مو هدف قرار می دهند ، موهای زنجبیل ، سفید یا خاکستری تحت تأثیر لیزر قرار نمی گیرند. هرچه ملانین بیشتر در مو باشد ، درمان لیزر موثرتر خواهد بود.

موهای بسیار ظریف (موهای مخملی) نیز ممکن است بهترین کاندید برای لیزر موهای زائد نباشند، زیرا موهایی که تراکم کافی ندارند ممکن است حاوی ملانین کافی برای یک نتیجه موثر نباشند.

موارد مهم دیگر عبارتند از:

بیمارانی که روزانه آنتی بیوتیک مصرف می کنند.

بیمارانی که در 6 ماه گذشته از داروهای ضد آکین یا داروهای مشابه ضد آکین استفاده کرده اند.

بیمارانی که باردار هستند.

هرکسی که آفتاب سوخته است یا کمتر از 1 هفته قبل از درمان در معرض آفتاب قابل توجهی قرار گرفته است.

افرادیکه پوست کنده شده یا برنزه مصنوعی دارد.

مشتریانی که مبتلا به صرع حساس به نور ، ویتیلیگو ، دیابت نوع 1 ، سابقه زخم کلوئید یا لوپوس هستند.

مشتریانی که در حال حاضر از هرگونه دارو یا مکمل گیاهی استفاده می کنند که ممکن است باعث حساسیت به عکس شود. قبل از شروع درمان ، لازم است در این مورد به پزشک مراجعه کنید.

کسانیکه که سابقه زخمهای سرد را در ناحیه درمان دارد باید 3 روز قبل و بعد از درمان ، داروهای ضد ویروسی مصرف کند.

آیا سوپرانو پلاتینیوم ایمن است؟

سیستم Ice Platinum Soprano یکی از ایمن ترین سیستم های لیزر موهای زائد در جهان است. به جای ارائه تمام انرژی لیزر با شدت بالا و عکس‌های دردناک مانند سیستم‌های لیزر سنتی، اپلیکاتور از ناحیه مورد درمان به جلو و عقب عبور داده می‌شود تا انرژی و گرما به تدریج در عرض چند ثانیه ایجاد شود.

به چند درمان نیاز خواهم داشت؟

لیزر موهای زائد فقط موها را در مرحله رشد آناژن درمان می کند. تقریباً 10 تا 15 درصد از موها در هر ناحیه خاص در هر زمان معین در این مرحله خواهند بود.

هر لیزر موهای زائد با فاصله 4 تا 8 هفته، موهای مختلف را در این مرحله از چرخه زندگی درمان می کند. این بدان معناست که در هر درمان باید تقریباً 10 تا 15 درصد کاهش مو را مشاهده کنید.

اکثر مراجعین دوره 6 تا 8 درمان را در هر ناحیه انتخاب می کنند. گاهی اوقات درمان های بیشتری برای نواحی مقاوم تر مانند صورت یا ناحیه خصوصی مورد نیاز است.

انواع دستگاه لیزر سوپرانو آیس پلاتینیوم کدامند

چگونگی اصلاح قبل از لیزر پلاتینیوم

قبل از درمان با لیزر Platinum ICE، برای اطمینان از ایمن و موثر بودن جلسه، باید هر ناحیه ای را که باید با لیزر درمان شود اصلاح کنید. بهترین زمان برای اصلاح حدود 8 ساعت قبل از وقت ملاقات است. انجام این کار به پوست شما زمان می‌دهد تا آرام شود و هر گونه قرمزی محو شود و در عین حال سطح صافی برای لیزر باقی بماند.

اگر قبل از لیزر درمانی خود اصلاح نکنید، لیزر عمدتاً موهای خارج از پوست را به جای ساختارهای ریشه در صورت لزوم گرم می کند. از آنجایی که این امر خطر عوارض جانبی را افزایش می‌دهد و منجر به بی‌ثمری یا کم‌تاثیر بودن درمان می‌شود، هر مراجعه‌کننده‌ای که برای لیزر درمانی خود تراشیده نشده وارد می‌شود، نمی‌تواند درمان را دریافت کند.

در صورت هر گونه سوال با بخش فنی و فروش شرکت طاهرتاج مادر تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا