محصولات لیزر مو

مقایسه سیستم‌های حذف موهای زائد

مقایسه سیستم‌های حذف موهای زائد با لیزر سوپرانو

سیستم‌های حذف موهای زائد امروزه یکی از پر تقاضاترین درمان های زیبایی است. امکان از بین بردن دائمی موها هم مردان و هم زنان را برای انجام این نوع درمان تحریک می کند.

سوپرانو برند پیشرو در لیزر موهای زائد در جهان است، اما کدام یک از تمام دستگاه های سوپرانو بهترین نیاز شما را برآورده می کند؟

تفاوت بین سوپرانو آیس، سوپرانو پلاتینیوم و سوپرانو تیتانیوم چیست؟

نگران نباشید، ما پاسخ سوالات شما را داریم. چه بیمار به دنبال بهترین درمان باشید و چه پزشک زیبایی یا صاحب کلینیک به دنبال بهترین دستگاه لیزر باشید، ما به شما پاسخ می دهیم. به خواندن ادامه دهید.

مقایسه سیستم‌های حذف موهای زائد

سوپرانو تیتانیوم

سوپرانو تیتانیوم، که توسط آلما در سال 2019 راه اندازی شد، از فناوری TRIO، مانند سوپرانو ICE Platinum، اما در یک سر نقطه ای بزرگتر 4 سانتی متر مربع استفاده می کند.

یکی از مزایای سازنده این بود که به لطف تابش سه طول موج لیزر به طور همزمان، اثربخشی درمان های لیزر موهای زائد بهبود می یابد، زیرا لایه ها و ساختارهای مختلف فولیکول مو و پوست اطراف آن را هدف قرار می دهد و گرمای بیشتری ایجاد می کند.

این گرمای کنترل شده شرایط بهینه را برای کاهش دائمی مو ایجاد می کند. یعنی اثر لیزر موهای زائد را حتی در موارد سختی مانند موهای ریز یا مینیاتوری شده افزایش می دهیم.

سوپرانو ICE Platinum

سوپرانو ICE Platinum اولین انقلاب بزرگ در لیزر موهای زائد بدن را ارائه کرد و از فناوری TRIO استفاده کرد که سه طول موج لیزر را در یک سر ترکیب می کند. این فناوری نوآورانه هر سه طول موج را به طور همزمان ساطع می کند و بر روی تمام فتوتیپ های پوست موثر و ایمن است.

ترکیب این 3 طول موج نه تنها اثربخشی بیشتری را در انواع مو ارائه می دهد، بلکه باعث صرفه جویی در زمان و هزینه لیزر موهای زائد می شود، زیرا نیازی به خرید یا نگهداری سه اپلیکاتور مختلف نیست و اپراتور نیازی به تغییر بین اپلیکاتورها ندارد.

سوپرانو ICE

Soprano ICE برای هر یک از این طول موج ها سه سر مجزا (به نام های “Alex”، “Speed” و “Yag”) ارائه می دهد. این به ما امکان می دهد تا تنوع بیشتری از بیماران با نیازهای مختلف را درمان کنیم و درمان های سریع، موثر و عملی ارائه کنیم.

این دستگاه لیزر برای ارائه لیزر موهای زائد 365 روز در سال طراحی شده است و فناوری SHR (Super Hair Removal) ایمن ترین و موثرترین روش حذف موهای زائد را تضمین می کند.

مزایای سوپرانو ICE Platinum

بنابراین کدام سیستم سوپرانو بهتر است؟

تمام سیستم های سوپرانو سطوح کارایی، ایمنی و راحتی مشابهی را ارائه می دهند. با این حال، آخرین مدل، سوپرانو تیتانیوم، یک مزیت آشکار هم برای بیمار و هم برای اپراتور دارد: زمان. هر راه حلی که کار را در زمان کمتری انجام دهد .

سه مدل سوپرانو از سه طول موج لیزر موثر برای رفع موهای زائد استفاده می کنند:

755 نانومتر (الکس، الکساندریت سنتی).
810 نانومتر (سرعت).
1064 نانومتر (لیزر نئودیمیم یا Nd:YAG).

با این حال، تنها ICE Platinum و Titanium دارای فناوری TRIO هستند.

جنبه های فنی سیستم‌های حذف موهای زائد سوپرانو

سیستم‌های حذف موهای زائد سوپرانو یکی از پیشرفته ترین فناوری های لیزر موهای زائد موجود در بازار است. آنها با اثربخشی، راحتی و ایمنی مشخص می شوند. بیایید اکنون به طور عمیق به تفاوت بین دستگاه ها از نظر عملکرد نگاه کنیم:

اندازه لکه سر لیزر و مدت زمان درمان

دستگاه های لیزر موهای زائد در اندازه نقطه متفاوت هستند. نقطه چیست؟ این نقطه به اندازه پرتو یا پنجره انتشار یک لیزر است. اندازه نقطه سر بر پارامترهای انتشار لیزر تأثیر می گذارد، اما مهمتر از همه، سرعت درمان را تعیین می کند.

هرچه اندازه آن بزرگتر باشد، درمان سریعتر خواهد بود. این در هنگام درمان نواحی بزرگ مانند پاها یا پشت بسیار مهم است.

هر سه سر سوپرانو ICE دارای اندازه نقطه 1 سانتی متر مربع هستند. سوپرانو ICE به شما امکان می دهد تا سر Speed 810 نانومتری را با اندازه 2 سانتی متر مربع برای درمان های سریع تر ترکیب کنید.

اپلیکاتور Soprano ICE Platinum TRIO دارای یک نقطه 2 سانتی متر مربع برای درمان های سریع تر است.

Soprano Titanium دارای یک لکه بزرگ 4 سانتی متر مربعی است که زمان درمان را تا 50 درصد کاهش می دهد. به عبارت دیگر، تقریبا دو برابر سریعتر است. این بدان معنی است که مناطق بزرگ مانند پشت یا پا را می توان در کمتر از 5 دقیقه انجام داد. بله درست خواندید 5 دقیقه!

این افزایش سرعت (یا کاهش مدت درمان) یک مزیت مهم هم برای بیمار و هم برای کلینیک است. بیمار زمان کمتری را در کلینیک می گذراند و می تواند به سرعت به کارهای روزمره خود ادامه دهد و کلینیک می تواند بیماران بیشتری را در روز درمان کند و در نتیجه سود و عملکرد مرکز را افزایش دهد.

لیست قیمت آلما سوپرانو

سیستم خنک کننده

یکی از جنبه های مهم فناوری خنک کننده مورد استفاده دستگاه لیزر موهای زائد است. قبلاً در سال 2015، هنگام راه‌اندازی Soprano ICE، فناوری انقلابی خنک‌کننده تماسی ICE را معرفی کردیم که به طور قابل توجهی راحتی درمان‌ها (که قبلاً به لطف تکنیک SHR™ در حرکت بسیار کمتر دردناک بودند) را در سرهای با اندازه نقطه بزرگتر مانند Speed 810nm افزایش داد.

سوپرانو ICE Platinum از فناوری خنک کننده ICE استفاده می کند. سوپرانو تیتانیوم دارای فناوری ICE Plus است، زیرا داشتن اندازه نقطه حتی بزرگتر نیاز به ارتقاء سیستم خنک کننده دارد.

این فناوری برتر تا -4 درجه سانتیگراد خنک می شود! بنابراین، حتی در حداکثر خزش، بیش از یک گرمای جزئی روی پوست خود احساس نخواهید کرد. برای جمع بندی، این سه دستگاه لیزر سوپرانو تجربه ای دلپذیر، راحت و ایمن را به بیمار ارائه می دهند.

رابط کاربری و نرم افزار هر سیستم

یکی دیگر از ویژگی هایی که تفاوت را ایجاد می کند، رابط کاربری و نرم افزار هر سیستم است. Soprano Titanium از یک رابط کاربری بسیار پیشرفته استفاده می کند. با استفاده از این رابط، پزشک می تواند از یک اندازه شبکه درمان ثابت (بر اساس اندازه بدن بیمار) استفاده کند، از مقادیر پیش فرض برای هر ناحیه از بدن استفاده کند و پارامترها را بر اساس فتوتیپ پوست تنظیم کند.

همه این ویژگی ها استفاده و پارامترسازی سیستم را تسهیل می کند. علاوه بر این، Soprano Titanium به اینترنت اشیا  متصل است و امکان مدیریت از راه دور مبتنی بر ابر دستگاه را از طریق یک برنامه دسکتاپ یا تبلت به نام “Smart Clinic” می دهد. این بدان معنی است که صاحب کلینیک زیبایی می تواند داده هایی در مورد استفاده از دستگاه در کلینیک (یا زنجیره ای از کلینیک ها) داشته باشد و پیشرفت درمان بیمار را ثبت کند و ردیابی درمان ها را بهبود بخشد.

بهترین دستگاه لیزر سوپرانو کدام است

چرا سوپرانو برند پیشرو در لیزر موهای زائد است؟

برای درک بهتر ویژگی های هر دستگاه، شناخت برند سوپرانو ضروری است. دستگاه لیزر موهای زائد سوپرانو بیش از یک دهه است که وجود دارد. همه تجهیزات این برند مشترک هستند: همه آنها با فناوری SHR™، ثبت اختراع و علامت تجاری ثبت شده لیزرهای آلما کار می کنند.

SHR در بازار سیستم‌های حذف موهای زائد پیشرفت موفقیت آمیزی داشته است، به طوری که بیشتر این صنعت سعی در تقلید از اصول آن داشته است. این اصول چیست؟

تابش لیزر دایود با سرعت تکرار بالا، گسیل فلوانس متوسط و اعمال در حرکت. این تکنیک به ما این امکان را می‌دهد که درمان‌های ایمن و موثر را بر روی تمام فتوتیپ‌های پوست ارائه دهیم و علاوه بر این، درمان‌های رفع موهای زائد ایمن‌تر و عملاً بدون درد را ارائه دهیم.

میانگین انرژی تجمعی بالاتر در ناحیه تحت درمان در مقایسه با تکنیک های ثابت استاندارد. این باعث بهبود و کاهش یکنواخت کلی مو برای بیمار می شود.

علاوه بر SHR معروف، همه سیستم‌های سوپرانو دو شکل دیگر از انتشار را ارائه می‌دهند: HR (گسیل سنتی) و Stacking (انباشته شدن پالس‌ها) تا تطبیق‌پذیری بیشتری در حذف موهای زائد با لیزر ارائه دهند.

راحتی درمان، تطبیق پذیری در حالت های انتشار، امکان درمان موثر تمام فتوتیپ های پوست، حتی پوست های برنزه، ایمنی، گنجاندن طول موج های جدید برای درمان موارد سخت مانند موهای ریز، همه اینها باعث می شود سوپرانو لیزر را رهبری کند.

درمان لیزر موهای زائد سوپرانو

وقتی صحبت از لیزر موهای زائد می شود، کیفیت اهمیت دارد

اگرچه دستگاه‌های زیادی با برچسب SHR در بازار موجود است، اما برای اطمینان از ایمن و مؤثر بودن دستگاه لیزر، بسیار بیشتر از استفاده از نام تکنیک لازم است.

دستگاه‌های مبتنی بر انرژی که از اجزای نوری و سبک استفاده می‌کنند بسیار حساس هستند و به بالاترین استانداردهای مهندسی و ساخت برای حفظ بازده انرژی ثابت و به حداقل رساندن خطر سوختگی برای بیماران نیاز دارند. حتی کوچکترین خطای طراحی می تواند دستگاه را ناکارآمد و بدتر از آن خطرناک کند.

از سوی دیگر، فرآیند تولید دیود، تست ایمنی سیستم، سرمایه گذاری در مطالعات بالینی و گواهینامه های بین المللی که اثربخشی و ایمنی سیستم را تایید می کند در همه سازندگان یکسان نیست. ما متعهد به سرمایه گذاری برای حفظ سوپرانو به عنوان پیشرو در تولید دستگاه های لیزر موهای زائد و بالاتر از همه، ارائه درمان های ایمن و موثر به بیماران هستیم.

قیمت درمان های لیزر موهای زائد سوپرانو

شما به عنوان یک بیمار می توانید طیف گسترده ای از پکیج های درمان سیستم‌های حذف موهای زائد را با قیمت های مناسب پیدا کنید. قیمت بسته‌ها همیشه ارزان‌تر از جلسات فردی است. قیمت جلسات بستگی به وسعت ناحیه تحت درمان دارد. دستگاه لیزر سوپرانو لزوماً قیمت درمان را تعیین نمی کند.

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا